loading...
پرسپولیس

محمد رضا بازدید : 1423 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

حقيقي:نوري گفت اگر مي‌خواهي پنالتي را بزن


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: محمد نوري قرار بود پنالتي را بزند و پس از اعلام پنالتي او به من گفت اگر مي‌خواهي تو پشت ضربه پنالتي قرار بگير.نیشخند


 رضا حقيقي در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي گفت: با اينکه هفته اول بود و بدن‌ها خسته است بازي خوبي انجام داديم ثمره آن را هم ديديم. در هر نيمه مي‌توانستيم دو سه گل بزنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه مامور مهار علي کريمي کدام بازيکن بود خاطرنشان کرد: کريمي را به صورت منطقه‌اي قرار بود يارگيري کنيم، حتي اگر علي‌آقا از شرايط آمادگي دور باشد بازي کردن مقابلش سخت است خدا را شکر از پس اين موضوع برآمديم.

حقيقي در مورد از دست دادن پنالتي عنوان کرد: قرار بود پنالتي رامحمد نوري بزند به من گفت اگر مي‌زني اين کار را انجام بده که من هم زدم قسمت بود خراب شود نذر کردم که انشاءالله بعد از اين اتفاق بازي را ببرم. جا دارد از علي دايي تشکر کنم او بعد از پنالتي و حتي داخل رختکن به من گفت اشکالي ندارد و به اين موضوع فکر نکن.

حقيقي در مورد جدايي علي کريمي خاطرنشان کرد: علي کريمي را خيلي دوست دارم.
برچسب ها حقیقی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 300
  • بازدید کلی : 91,902
  • کدهای اختصاصی
    m ورزش سه

    Varzesh3.com ورزش سه

    Varzesh3.com ورزش سه

    Varzesh3.com ورزش سه

    Varzesh3.com ورزش سه

    دریافت کد اوقات شرعی

    مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا

    كد موسيقي براي وبلاگ

    نمایشگر آمار آلکسا


    کدچت روم

    چت روم


    رنک الکسا